ebbaochapollon.blogg.se

Jupiter <3

Kategori: Allmänt

 
jag tänkte berätta om en ridskole ponny som va på ridskoan för något år sen!
han heter Jupiter född 1993 elr 1994 det var min favorit piggast och snällast av alla tyckte jag!
jag älskade han!
han hade gått i ridskoleverksamhet i 11 år så att han var värd att komma till ett nytt hem!
han var en riktig läromästare! han har lärt mig mycket! som att rida lätt och hoppa! han var allas favorit!
 
 
var fodervärd på honom så jag red han två helger för sen blev han såld men jag om ihåg när pappa sa så här: är Jupiter bättre en mist? jag bara jaa! då sa han : då är du fodervärd på han nu!
blev så glad!
 
 
 
skulle kunna göra allt för att träffa han!
han är en av dom snällast c-ponnys jag har träffat!
 
miss you  Jupiter!<3
(tycker ni att jag ska börja skriva om några ponnys typ som veckans ponny?)
 

Kommentarer

  • fanny & Filippa-hästblogg säger:

    Veckans blogg är avslutad!
    Vart det er blogg? In och Titta vett ja ;)

    http://syrrornaenstrom.blogg.se/2013/august/veckans-blogg-vinnare.html#comment

    2013-08-05 | 11:38:58
    Bloggadress: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: